دلم گرفته آسمون ....

 

دلم گرفته آسمون ، نمی تونم گریه کنم           شکنجه می شم از خودم ، نمی تونم شکوه کنم

  انگاری کوه غصه ها رو سینه من اومده      باز داره باورم می شه ، خنده به من نیوموده

  دلم گرفته آسمون از خودتم خسته ترم          تو روزگار بی کسی یه عمره که در به درم

  حتی صدای نفسم ، می گه که توی قفسم       من واسه آتیش زدن یه کوله بار شب بسم  

دلم گرفته آسمون، یه کم منو حوصله کن      نگو که از این روزگار،یه خورده کمتر گله کن  

  منو به بازی می گیرن عقربه های ساعتم     برگه تقویم می کنه لحظه به لحظه لعنتم

  آهای زمین نچرخ تا آروم بگیره یه آدم شکسته 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:, | 21:29 | نویسنده : بحرینی |